Hoe neem ik contact op met Stapp.in?+–
Stapp.in werkt met lokale verhuurbedrijven in je buurt. Wanneer je reeds een account hebt, staan de contactgegevens vermeld in de app. Wanneer je nog geen account hebt, stuur gerust een mailtje naar info@stappin.be of vraag het gerust aan onze vriendelijke chatbot.
De app vind de digitale sleutel niet tijdens het openen van de deuren+–
Dit kan af en toe eens voorvallen. We geven je graag de uit te voeren stappen mee: 1. zorg er altijd voor dat je de laatste nieuwe IOS of android versie op je telefoon hebt staan. Dit is vaak al de oplossing voor verbindingsproblemen. Indien dit in orde is: Zet je smartphone op vliegtuigmodus voor enkele seconden en zet hem dan terug actief. Schakel je wifi en bluetooth uit. Open de app en volg alle stappen. Schakel je bluetooth pas terug aan, wanneer de app vraagt om de bluetooth terug aan te zetten. Probeer opnieuw de wagen te openen. Indien dit niet lukt, neem contact op met Stapp.in via 013/77.17.68
Waar is de sleutel van de deelwagen of deelfiets+–
Je kan de auto starten met de startknop of met de dummysleutel die in de wagen ligt. Voor een deelfiets heb je geen sleutel nodig
Waar liggen de kentekenpapieren+–
De gebruikers dienen de kentekenpapieren op te bergen in het handschoenkastje. Zo niet, laat het ons weten via de app.
Help ik heb een accident met een derde!+–
Wanneer je schade hebt waarbij een derde betrokken is, verwittig ten alle tijden de politie, en vul samen met hen het europees schadeformulier in (zie handschoenkastje). Zorg ervoor dat alle gegevens op de voorpagina van het schadeformulier compleet en naar waarheid worden ingevuld
Waar kan ik de laadkaart of tankkaart terugvinden+–
De gebruikers kunnen deze kaarten terugvinden bij de boorddocumenten van de wagen. Dit is de plaats waar ze deze na gebruik altijd moeten insteken.
Wat moet ik doen bij schade?+–
Via de “Self Check in” en “Self Check out” in de app, kan je schade voor of na gebruik melden door foto’s en een omschrijving van de schade toe te voegen. Is er al schade gemeld door een vorige gebruiker, dan krijg je dit ook meteen te zien.
Wat moet ik met de laadkabel doen tijdens het gebruik van de wagen+–
De laadkabel moet ten alle tijden in de wagen gelegd worden tijdens de rit. Zo wordt deze niet verloren gedaan en kan je ook onderweg bijladen indien nodig.
Help ik heb een klein accidentje zonder een derde+–
Neem minstens 4 foto’s van de schade bij het beeindigen van de reservatie en neem contact op met Stapp.in. Ingeval dit niet wordt gemeld aan Stapp.in staat hier een boete op van €450 + de herstelkost.
De auto start niet, wat nu?+–
Indien er een dummysleutel aanwezig is: Haal de sleutel uit het contact of heeft de auto een startknop: Druk deze dan uit. Hierna sluit je de deuren en vergrendel deze via de app. Vervolgens ontgrendel je de deuren met de app en probeer je opnieuw te starten. Lukt het nog steeds niet? Neem contact op met Stapp.in!
Hoe kan ik rijtegoed kopen?+–
Klik in het menu op ‘rijtegoed’ en kies ‘saldo aanvullen. Voer het gewenste bedrag in en klik op ‘afrekenen’
Kan ik mijn rijtegoed terug gestort krijgen op mijn bankrekening?+–
Helaas is dit niet mogelijk. Maar geen nood! Je rijtegoed is ten alle tijden bruikbaar op alle wagens in de app. Een extra mogelijkheid is dat je deze doorgeeft aan een andere gebruiker.
Hoe laadt ik een elektrische deelwagen goed op?+–
Het is zeker belangrijk dat de wagen na gebruik telkens wordt opgeladen. Je sluit de laadkabel aan op de wagen en de laadpaal, vervolgens scan je met de aanwezig laadpas op de laadpaal om de laadsessie te starten! Let er op dat de laadsessie zeker gestart is. Dit is kenbaar wanneer de laadpaal blauw kleurt. Wanneer dit niet zo is, gelieve contact op te nemen met de laadpaalleverancier op het nummer op de laadpaal. Wanneer een wagen niet wordt opgeladen na gebruik, kan de volgende gebruiker niet optimaal de wagen gebruiken. Met als gevolg dat we hiervoor €75 moeten voor aanrekenen.
Wat moet ik doen als de wagen er niet staat? +–
Neem contact op met Stapp.in via het nummer in de app.
Welke voorzieningen moet ik aanzetten voor gebruik van de Stapp.in app?+–
Zorg er ten alle tijden voor dat je de laatste nieuwe software op zowel je smartphone hebt staan als de laatste software van de Stapp.in hebt. Stel je smartphone is dat hij automatische updates uitvoert.
Wat als ik niet op tijd terug ben en mijn reservatie loopt af?+–
Dan veroorzaak je een groot probleem voor een evt volgende gebruiker. Verleng je reservering in de Stapp.in app voor de tijd die je nog verwacht nodig te hebben. Is de auto niet beschikbaar of krijg je een foutmelding? Dan heeft iemand anders de auto of fiets al gereserveerd. Neem direct contact op met Stapp.in, zodat zij de gebruiker na je kunnen verder helpen. Wanneer dit niet gebeurd, zijn we genoodzaakt €75 aan te rekenen Bij het aanmaken van een reservatie reken je best wat extra tijd.
Wanneer moet ik tanken en hoe gaat dat?+–
De wagen dient opnieuw getankt te worden wanneer hij minder dan 50% brandstofinhoud heeft. Wanneer hij niet tijdig werd getankt na gebruik en/of dit niet gemeld werd, dienen we hiervoor €75 aan te rekenen.
Kunnen alle wagens gereserveerd zijn?+–
Is jouw gebruikelijke wagen in je buurt bezet op het moment dat jij die ook wenst te gebruiken, dan kun je steeds een andere wagen boeken uit de vloot. Via de app zie je alle beschikbare voertuigen voor jouw reismoment. Hoe vroeger je reserveert, hoe zekerder je bent dat je het voertuig kunt gebruiken.Doet deze situatie zich vaker voor? Geen nood. Geef ons een seintje, we bekijken wat we kunnen doen en plaatsen eventueel een nieuwe Stapp.in-wagen in je buurt.
Wat als de batterij van mijn smartphone leeg is?+–
In de auto kan je smartphone wel aansluiten op een USB-connectie, neem steeds een laadkabeltje mee. Zo ben je steeds opgeladen op de baan!
Mag ik naar het buitenland reizen?+–
Ja hoor! De wagens zijn verzekering binnen de benelux en Frankrijk! Fijne vakantie!
Wat kan ik doen als de laadkabel vast zit?+–
Gebruik de knop op het dashboard met het laadkabel icoontje om de auto te ontkoppelen en de laadbadge om de laadsnoer los te maken van de laadpaal. Als je vertrekt, leg je de laadkabel in de koffer.
Help! Iets laten liggen in de auto+–
Indien de auto nog niet opnieuw gereserveerd is, kan je die reserveren voor een korte periode en je spullen uit de wagen halen. Vermeld bij je reservering waar het omgaat en zorgen voor een terugbetaling van deze rit. Wanneer de auto wel gereserveerd is, neem contact op met onze klantendienst via +3213771768
Hoe laat ik de auto achter?+–
Je zet de auto terug op haar vaste plaats en laat deze netjes en ingeplugd achter. Haal alle spullen uit de wagen en klop de voermatjes eens uit. Daarna sluit je alle ruiten en deuren.
Moet ik een elektrische deelwagen altijd inpluggen in de laadpaal?+–
Wanneer je een publieke laadplek inneemt (voorbehouden of niet) ben je STEEDS verplicht om de laadkabel aan te sluiten en het laden te starten.
Werkt jullie laadkaart of tankkaart aan elke laadpaal of tankstation?+–
Normaal wel! Elke wagen heeft een laadpas of tankkaart waarbij je kan laden of tanken bij de meeste laadpalen of tankstations. Laadbeurten bij snelle laadpalen (Fastned, Tesla, Ionity,…) zitten niet in de kilometerprijs ingebregen. Hiervoor zal er een supplement worden aangerekend via je account.
Waar vind ik een laadpaal?+–
Via de laadpaal app of inde GPS van de wagen heb je zicht op alle laadpalen in europa of via https://mow.vlaanderen.be/laadpalen
Hoelang duurt 1 dag bij Stapp.in?+–
Indien je voor 24u reserveert, betaal je slechts voor 12u.
Heb je nog extra vragen?+–
Laat het gerust weten via info@stappin.be
Wat kost het om een account aan te maken?+–
Je hangt niet vast aan een abonnementskost of waarborg. Afhankelijk van de regio betaal je een minimale opstartkost van max €10
Hoe maak ik een account of meld ik me aan?+–
Via de website of app kun je je eenvoudig aanmelden. Volg de stappen en controleer je mailbox voor een verificatiecode. Let op: de code kan tot 24 uur duren om te ontvangen. Controleer ook je spamfolder
Ik heb geen verificatiecode ontvangen. Wat moet ik doen?+–
Als je na 24u geen verificatiecode hebt ontvangen (kijk zeker ook in de SPAM), stuur dan een e-mail naar onze klantenservice info@stappin.be, en we helpen je verder. Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres hebt opgegeven.
De app zegt dat ik offline ben, maar mijn internet werkt. Wat kan ik doen?+–
Probeer de app te sluiten of opnieuw te downloaden. Het herstarten van je telefoon kan ook helpen.
Hoe wordt de ritprijs berekend?+–
“De ritprijs bedraagt €3,50 per uur voor een stadswagen en €0,35 per gereden kilometer.
Voor elektrische wagens kost het €3,8 per uur en €0,32 per gereden kilometer. Let op: je kan gratis geld verdienen door het aankopen van onze bonusstaffels. Hierdoor kan je tot 35% korting ontvangen.
Een gezinswagen kost €4,5 euro per uur en €0,35 per kilometer
“
Wat als de laadpaal bezet is of de parkeerplaats ingenomen?+–
Het is verplicht om in dat geval de politie te bellen. De parkeerplaatsen van onze deelwagens zijn enkel voorbehouden voor Stapp.in wagens.
Kan ik ook een zakelijk account hebben voor mijn bedrijf?+–
Ja, dit is mogelijk. Wanneer je een account aanmaakt heb je zowel de mogelijkheid om een prive portefeuille als een zakelijke portefeuille toe te voegen in je account.
De tankkaart werkte niet. Wat moet ik doen?+–
Betaal de brandstof zelf en bewaar het betalingsbewijs. Stuur een e-mail naar klantenservice met een foto van het bonnetje, en we storten de kosten terug in credits.
Kan ik de auto gebruiken zonder dat ik moet betalen?+–
Je kunt de auto alleen gebruiken nadat je een startbetaling hebt gedaan en rijtegoed hebt.
Naar wie moet ik doorverbinden wanneer een klant inbelt?+–
Wanneer een klant inbelt met een vraag of probleem: 1. potentiele klant: info@stappin.be 2. Bij een bestaande klant: Kijken onder welke groep/franchisenemer staat: zie lijst met emailadressen en telefoonnummers van de klant en hiernaar doorverwijzen
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”Hoe neem ik contact op met Stapp.in?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Stapp.in werkt met lokale verhuurbedrijven in je buurt. Wanneer je reeds een account hebt, staan de contactgegevens vermeld in de app. Wanneer je nog geen account hebt, stuur gerust een mailtje naar info@stappin.be of vraag het gerust aan onze vriendelijke chatbot.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”De app vind de digitale sleutel niet tijdens het openen van de deuren”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Dit kan af en toe eens voorvallen. We geven je graag de uit te voeren stappen mee: 1. zorg er altijd voor dat je de laatste nieuwe IOS of android versie op je telefoon hebt staan. Dit is vaak al de oplossing voor verbindingsproblemen. Indien dit in orde is: Zet je smartphone op vliegtuigmodus voor enkele seconden en zet hem dan terug actief. Schakel je wifi en bluetooth uit. Open de app en volg alle stappen. Schakel je bluetooth pas terug aan, wanneer de app vraagt om de bluetooth terug aan te zetten. Probeer opnieuw de wagen te openen. Indien dit niet lukt, neem contact op met Stapp.in via 013/77.17.68″}},{“@type”:”Question”,”name”:”Waar is de sleutel van de deelwagen of deelfiets”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Je kan de auto starten met de startknop of met de dummysleutel die in de wagen ligt. Voor een deelfiets heb je geen sleutel nodig”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Waar liggen de kentekenpapieren”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”De gebruikers dienen de kentekenpapieren op te bergen in het handschoenkastje. Zo niet, laat het ons weten via de app.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Help ik heb een accident met een derde!”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Wanneer je schade hebt waarbij een derde betrokken is, verwittig ten alle tijden de politie, en vul samen met hen het europees schadeformulier in (zie handschoenkastje). Zorg ervoor dat alle gegevens op de voorpagina van het schadeformulier compleet en naar waarheid worden ingevuld”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Waar kan ik de laadkaart of tankkaart terugvinden”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”De gebruikers kunnen deze kaarten terugvinden bij de boorddocumenten van de wagen. Dit is de plaats waar ze deze na gebruik altijd moeten insteken.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wat moet ik doen bij schade?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Via de “Self Check in” en “Self Check out” in de app, kan je schade voor of na gebruik melden door foto’s en een omschrijving van de schade toe te voegen. Is er al schade gemeld door een vorige gebruiker, dan krijg je dit ook meteen te zien.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wat moet ik met de laadkabel doen tijdens het gebruik van de wagen”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”De laadkabel moet ten alle tijden in de wagen gelegd worden tijdens de rit. Zo wordt deze niet verloren gedaan en kan je ook onderweg bijladen indien nodig.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Help ik heb een klein accidentje zonder een derde”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Neem minstens 4 foto’s van de schade bij het beeindigen van de reservatie en neem contact op met Stapp.in. Ingeval dit niet wordt gemeld aan Stapp.in staat hier een boete op van €450 + de herstelkost.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”De auto start niet, wat nu?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Indien er een dummysleutel aanwezig is: Haal de sleutel uit het contact of heeft de auto een startknop: Druk deze dan uit. Hierna sluit je de deuren en vergrendel deze via de app. Vervolgens ontgrendel je de deuren met de app en probeer je opnieuw te starten. Lukt het nog steeds niet? Neem contact op met Stapp.in!”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Hoe kan ik rijtegoed kopen?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Klik in het menu op ‘rijtegoed’ en kies ‘saldo aanvullen. Voer het gewenste bedrag in en klik op ‘afrekenen’ “}},{“@type”:”Question”,”name”:”Kan ik mijn rijtegoed terug gestort krijgen op mijn bankrekening?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Helaas is dit niet mogelijk. Maar geen nood! Je rijtegoed is ten alle tijden bruikbaar op alle wagens in de app. Een extra mogelijkheid is dat je deze doorgeeft aan een andere gebruiker.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Hoe laadt ik een elektrische deelwagen goed op?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Het is zeker belangrijk dat de wagen na gebruik telkens wordt opgeladen. Je sluit de laadkabel aan op de wagen en de laadpaal, vervolgens scan je met de aanwezig laadpas op de laadpaal om de laadsessie te starten! Let er op dat de laadsessie zeker gestart is. Dit is kenbaar wanneer de laadpaal blauw kleurt. Wanneer dit niet zo is, gelieve contact op te nemen met de laadpaalleverancier op het nummer op de laadpaal. Wanneer een wagen niet wordt opgeladen na gebruik, kan de volgende gebruiker niet optimaal de wagen gebruiken. Met als gevolg dat we hiervoor €75 moeten voor aanrekenen.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wat moet ik doen als de wagen er niet staat? “,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Neem contact op met Stapp.in via het nummer in de app.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Welke voorzieningen moet ik aanzetten voor gebruik van de Stapp.in app?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Zorg er ten alle tijden voor dat je de laatste nieuwe software op zowel je smartphone hebt staan als de laatste software van de Stapp.in hebt. Stel je smartphone is dat hij automatische updates uitvoert.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wat als ik niet op tijd terug ben en mijn reservatie loopt af?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Dan veroorzaak je een groot probleem voor een evt volgende gebruiker. Verleng je reservering in de Stapp.in app voor de tijd die je nog verwacht nodig te hebben. Is de auto niet beschikbaar of krijg je een foutmelding? Dan heeft iemand anders de auto of fiets al gereserveerd. Neem direct contact op met Stapp.in, zodat zij de gebruiker na je kunnen verder helpen. Wanneer dit niet gebeurd, zijn we genoodzaakt €75 aan te rekenen Bij het aanmaken van een reservatie reken je best wat extra tijd. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wanneer moet ik tanken en hoe gaat dat?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”De wagen dient opnieuw getankt te worden wanneer hij minder dan 50% brandstofinhoud heeft. Wanneer hij niet tijdig werd getankt na gebruik en/of dit niet gemeld werd, dienen we hiervoor €75 aan te rekenen.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Kunnen alle wagens gereserveerd zijn?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Is jouw gebruikelijke wagen in je buurt bezet op het moment dat jij die ook wenst te gebruiken, dan kun je steeds een andere wagen boeken uit de vloot. Via de app zie je alle beschikbare voertuigen voor jouw reismoment. Hoe vroeger je reserveert, hoe zekerder je bent dat je het voertuig kunt gebruiken.Doet deze situatie zich vaker voor? Geen nood. Geef ons een seintje, we bekijken wat we kunnen doen en plaatsen eventueel een nieuwe Stapp.in-wagen in je buurt.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wat als de batterij van mijn smartphone leeg is?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”In de auto kan je smartphone wel aansluiten op een USB-connectie, neem steeds een laadkabeltje mee. Zo ben je steeds opgeladen op de baan!”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Mag ik naar het buitenland reizen?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Ja hoor! De wagens zijn verzekering binnen de benelux en Frankrijk! Fijne vakantie!”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wat kan ik doen als de laadkabel vast zit?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Gebruik de knop op het dashboard met het laadkabel icoontje om de auto te ontkoppelen en de laadbadge om de laadsnoer los te maken van de laadpaal. Als je vertrekt, leg je de laadkabel in de koffer. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”Help! Iets laten liggen in de auto”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Indien de auto nog niet opnieuw gereserveerd is, kan je die reserveren voor een korte periode en je spullen uit de wagen halen. Vermeld bij je reservering waar het omgaat en zorgen voor een terugbetaling van deze rit. Wanneer de auto wel gereserveerd is, neem contact op met onze klantendienst via +3213771768″}},{“@type”:”Question”,”name”:”Hoe laat ik de auto achter?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Je zet de auto terug op haar vaste plaats en laat deze netjes en ingeplugd achter. Haal alle spullen uit de wagen en klop de voermatjes eens uit. Daarna sluit je alle ruiten en deuren.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Moet ik een elektrische deelwagen altijd inpluggen in de laadpaal?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Wanneer je een publieke laadplek inneemt (voorbehouden of niet) ben je STEEDS verplicht om de laadkabel aan te sluiten en het laden te starten.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Werkt jullie laadkaart of tankkaart aan elke laadpaal of tankstation?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Normaal wel! Elke wagen heeft een laadpas of tankkaart waarbij je kan laden of tanken bij de meeste laadpalen of tankstations. Laadbeurten bij snelle laadpalen (Fastned, Tesla, Ionity,…) zitten niet in de kilometerprijs ingebregen. Hiervoor zal er een supplement worden aangerekend via je account.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Waar vind ik een laadpaal?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Via de laadpaal app of inde GPS van de wagen heb je zicht op alle laadpalen in europa of via https://mow.vlaanderen.be/laadpalen”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Hoelang duurt 1 dag bij Stapp.in?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Indien je voor 24u reserveert, betaal je slechts voor 12u. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”Heb je nog extra vragen?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Laat het gerust weten via info@stappin.be”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wat kost het om een account aan te maken?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Je hangt niet vast aan een abonnementskost of waarborg. Afhankelijk van de regio betaal je een minimale opstartkost van max €10″}},{“@type”:”Question”,”name”:”Hoe maak ik een account of meld ik me aan?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Via de website of app kun je je eenvoudig aanmelden. Volg de stappen en controleer je mailbox voor een verificatiecode. Let op: de code kan tot 24 uur duren om te ontvangen. Controleer ook je spamfolder”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Ik heb geen verificatiecode ontvangen. Wat moet ik doen?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Als je na 24u geen verificatiecode hebt ontvangen (kijk zeker ook in de SPAM), stuur dan een e-mail naar onze klantenservice info@stappin.be, en we helpen je verder. Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres hebt opgegeven.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”De app zegt dat ik offline ben, maar mijn internet werkt. Wat kan ik doen?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Probeer de app te sluiten of opnieuw te downloaden. Het herstarten van je telefoon kan ook helpen.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Hoe wordt de ritprijs berekend?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”\”De ritprijs bedraagt €3,50 per uur voor een stadswagen en €0,35 per gereden kilometer.\nVoor elektrische wagens kost het €3,8 per uur en €0,32 per gereden kilometer. Let op: je kan gratis geld verdienen door het aankopen van onze bonusstaffels. Hierdoor kan je tot 35% korting ontvangen.\nEen gezinswagen kost €4,5 euro per uur en €0,35 per kilometer\n\””}},{“@type”:”Question”,”name”:”Wat als de laadpaal bezet is of de parkeerplaats ingenomen?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Het is verplicht om in dat geval de politie te bellen. De parkeerplaatsen van onze deelwagens zijn enkel voorbehouden voor Stapp.in wagens. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”Kan ik ook een zakelijk account hebben voor mijn bedrijf?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Ja, dit is mogelijk. Wanneer je een account aanmaakt heb je zowel de mogelijkheid om een prive portefeuille als een zakelijke portefeuille toe te voegen in je account. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”De tankkaart werkte niet. Wat moet ik doen?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Betaal de brandstof zelf en bewaar het betalingsbewijs. Stuur een e-mail naar klantenservice met een foto van het bonnetje, en we storten de kosten terug in credits.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Kan ik de auto gebruiken zonder dat ik moet betalen?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Je kunt de auto alleen gebruiken nadat je een startbetaling hebt gedaan en rijtegoed hebt.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”Naar wie moet ik doorverbinden wanneer een klant inbelt?”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”Wanneer een klant inbelt met een vraag of probleem: 1. potentiele klant: info@stappin.be 2. Bij een bestaande klant: Kijken onder welke groep/franchisenemer staat: zie lijst met emailadressen en telefoonnummers van de klant en hiernaar doorverwijzen”}}]}